Saturday, December 8, 2012

# Amir Minah Macho!


Assalamualaikum..

   Salam sejahtera smua ! Kemarin aku pegi Library.. Jumpa besties aku lah.. Rindu lahh ! Hehehe.. Nampak tajuk? HAH! Tu la tajuk novel yg aku dah beli kemarin.. Alang-2 pesta buku en? 20% off ! So.. Buku tu hanyalah berharga RM15.00.. ! Hikkk !

   Best kowt.. Aku? Dah abes da khatam satu buku tu.. Satu malam jer beb! Sama macam buku "Sayang Cikgu Ketat-Ketat" dan jugak "Selamat Malam Kekasih" .. So, novel Amir Minah Macho ni adalah novel ke 3 yg aku dah beli.. Dalam byk2 tu.. Yang paling mahal "Selamat Malam Kekasih" la.. Huh..! Tapi yg tu la paling xbest !

~ Ni cover dy depan blkg ~ 

    Kisah Amir ni mmg style.. Dalam banyak-2 novel yg aku baca.. Mana ada Heroine mati sblm jalan cerita tamat.. Perrghh ! Pandai btol Penulis Ummu Wafa ni pusing-2 cerita.. Aku terkagum sebentar.. Tengah-2 baca novel tu.. Baru sampai suku.. Aku nangis WEY ..! Time tu part Amir ingat dia tu anak angkat jer.. Sedih woo.. :'( .. Siyes style weyh..! ;)

     Betapa brutalnya Amir ni.. HAHA.. Dan yg menarik perhatian aku.. Nama dy Amir ... alias.. Amira :D .. Weeeewwwwwwiiittt ! Nama aku jugekk :P HAHA.. Terbukti kefemesan nama aku .. HAHA.. Okayy.. Akak aku cakap aku PERASAN tahap giga.. Fine ! -_- .. HAHA..

    Whateverr.. LAH! .. Kehkeh.. Tapi siyes best la novel Amir Minah Macho nie.. HAHA, pergi la Pesta Buku kat Library sebelum habis.. HAHA.. Go for it guys! Takkan nyesal punyer wa cakap luu.. Heh2 :D

~ Hik! ~

No comments:

Post a Comment

Kata2 hikmat dari anda???