Saturday, December 15, 2012

# Interview F1 2013 Session..!

Assalamualaikum!!

     Alhamdulillah.. Da interview session for next year's f1 has finished.. Alhamdulillah! Well, we started from Monday to Thursday.. Helpers were already there since Sunday evening.. As for that.. Major thanks to all that have given their full coperations since then..

    Buat macam aku ni penyelaras event plak.. HAHA, well, penyelaras merupakan Ustad Muhd. Syahidan b Musa.. Atau lebih mesra dikenali sebagai PakDan :D.. Beliau telah menguruskan event ini dgn jayanya.. Walaupun aku telah diberitahu bahawasanya beliau sangat cuak kerana sering dileteri.. HAHA..

      Well, whatever lah.. Just nk kongsi ape yg kitorang lalui sepanjang berada di maktab semata2 f2 sahaja.. Tersesat ada yg form 1 yg rajin datang.. Thanks adik2 ea.. :) .. Hik! Hari isnin.. Pagi bgun awal.. *tu.pom.penad.siti.kejut.aku..* .. Thanks kawan :) ! Subuh setiap hari di surau ea.. :D Alhamdulillah.. Hikhikk.. Then balik kiub, breakfast.. tukaq bju .. Sharp 8:00 .. Dah smpy kat bilik temuduga.. Sbb aku helpers bahagian temuduga..

      Pastu malam, tolong ustad Zaher potong buah jambu.. Ngeh3.. :D ..Kami buat sejam lebih ja siapp.. *bangga.sebentarr..*HIK!.. "Tera xsangga kami ni" Bak kata ustad Zaher.. Kami buat ada la dalam 10 org.. Campoq ustzah Sharifah. 11 org la kot.. Wahwah.. Riuh sungguh bilik tv ground malam tu.. HAHA.. Aktiviti usik mengusik dan poyo mempoyo sakan kami niyh.. HAHA..

        Second day, aku mula bertugas sbg seorang helpers bahagian data.. Sampai lah hari Khamis.. Weeeeeeeeee.. Best gila ! Dok lam bilik data kanss.. Cikgu2 yg ada termasuklah Cikgu Hazrat, Cikgu Syahrina, Cikgu Wina, Cikgu Suriza, Cikgu Yati.. And ade lg kot? Ta igt sudah.. PakDan pon rajin join bilik data.. HAHA.. Layan crita Istanbul Aku Datang gn Sinister.. Perghh.. Wlaupun ada kejadian yg agk mbuatkan aku sangat TERASA.. -_-)" Sabaq la noohhh !

       Petang, round maktab.. Then terus pegi surau.. Wahwah.. Sakan Iffah merapu main mic ea.. HAHA.. Lepak malam smntara tunggu Isya'... Iffah sbg penceramah jemputan memulakan bicara kisah2 para anbiya'.. :D Best ! Budak laki tazkirah depa2 la.. Kami mls nk join.. Heheh!

~See.us?~

~Us.Again~
     Third day.. Err.. Aku tak brapa igt pasal hari rabu.. HAHA.. Yang aku igt.. Cikgu Hafiza pakat ngn Ustzah Sharifah kenakan aku.. Dok ungkit crita pasal aku pegi pendaftaran msa f1 tuck-in baju.. Haishh.. Memori Cinta Luka btol.. HAHA.. Siyesly aku sikit pon xkisah.. Lawak kot.. Bila igt balik.. Malam tu aku melepak gn Ustazah Sharifah jer.. Sebab kena tinggal gn kengkawan.. Depa smua pi Bilik Anggerik .. Aku ja  sorg2.. Seb bek ada ustzah.. Mekaseh ustzah.. (_ _") .. Huuu..

      Fourth day.. Kononnya jadi assistant Ustad Zaher.. Tapi xkesampaian akibat ilmu yg masih mentah di dada aku ni.. HAHA.. Maap ustad.. Nak tolong tu mmg nk.. Tapi tak tertolong la ustad.. Maap byk2 ea ustad.. Haihh.. Problem btol!! HAHA..! (_ _") .. Then aku sambung keja data.. Selepas ditinggalkan Iffah keseorangan.. Haihh..

~Lihatlah betapa khusyuknya beliau~
        Haihhh... Pastu.. Ada event sikit kat DS beserta sedikit jamuan.. Makan ayam.. Yummieesss !! Tapi aku makan sikit jer lahh.. HAHA.. Bukan diet kayy.. Cuma terasa sedikit kurang selera ketika itu..Herm.. Mengapakah eaa?? HAHA, biarlah aku saja yang tahu.. Heeeeeeee.. Then balik kiub.. Melepak sebentar sementara menunggu detik perpisahan antara kami..

        HAHA, ustazah plak mai join kami melepak.. Sembang punya sembang.. Sampai la tinggai brapa org ja.. Aku, Abby, Yasmin, Jie, Siti ngn Dayah.. Huhu.. Aku pon mula la karok sorg2.. Segan la nk ajak depa..  So aku pon mula la karok.. Mcam2 lagu aku bantai... Heeeeeeee... And then.. Sampai la aku sorg jer tinggal..

       Bermula lah perjalanan aku merewang ke dalam blok pentadbiran.. Dan jugak ke blok akademik.. Mengimbau kenangan sepanjang f2 di sana.. <sedih!> .. Then.. Abg aku call, dy dah smpai.. Then aku pon balik.. Heeeeeeeeeeee... Tamat sudah.. Sekiann...

                       Assalamualaikum~

2 comments:

Kata2 hikmat dari anda???