Saturday, May 25, 2013

#Semester.Satu.Holidayy!

Assalamualaikum warahmatullah hiwabarakatuh!

       Well, jeng jeng jeng!! Dah start cuti sejak Khamis haritu.. Cuti 2 minggu der! Ngeh3.. Well, orang start cuti awal.. Aku lambat sikit lah... Huhuhuh.. Why? Orang balik siang.. Aku balik malam ! Wakaka.. Nak wat cenna... Abah keja.. So balik lambat sikit lah.. Sikit la pkol 9:30 baru balik.. Seb bek ada WiFi kat waqaf depan Vending tu.. Layan la jugakk..

       Balik umah... Tak tau nak buat apa.. Online sat.. Pastu tringat Ust Zaher suruh update blog UA.. Jemput masuk >> mrsmkbatas-ululalbab.blogspot.com .. Herm.. Masukkan gmbaq event2 MasterChef.. Majlis Hafazan, Karnival Muamalat.. And Liga UA baru2 ni sblm exam..

        2 minggu sblm cuti ni.. My final sem 1 exam.. Perghhh.. (_ _") .. Bayangkan sampai demam2 aku amik exam weh?! Ngeri campoq cuak punya pasai.. Dari minggu sblm exam.. Sampai la skrg dok ada lagi sikit2 demam2.. Batuk xbrapa nak reda lagi.. Muehehehe.. Strepsil pon xjalan ~ Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ~

       Dan seperti biasa kalau dah cuti pon 2 minggu.. Homework pon haruslah berminggu2 jugak! Waaaaaaa! Xpa la.. Bagi aku handout2 tu xbyk sgt pon.. Yg byknya karangan BM.. Plus homework hafazan drpd ustad tasmi' terbaekk aku.. Ustad Aidin.. Doa2 la aku dapat menyiapkan diri untuk tasmi' bukak cuti ni.. Byk wo! Ngeh4..

      And for this holiday's gatherings.. Maybe buat hari Khamis ni kott.. Mimi ngn Siti aku xkesah sgt.. InsyaAllah sampai punya budak2 tu..  As for Aqilah and Tasya ni yg aku pening sikit.. Huhuhu.. Cukup payah ah nak jumpakk.. Huaaaaaaaaaaaaaaaa .. Tolong la mai wehh.. Lama xjumpak tau!

~Mood.Sekarang~

     

No comments:

Post a Comment

Kata2 hikmat dari anda???