Sunday, August 11, 2013

#SalamAidilfitri 2013

Assalamualaikum Warahmatullah Hiwabarakatuh!

       Salam Aidilfitri semuaa! :D *fuhhfuhhh* Bersawang da blog aku nieh.. Lama gila xupdate.. Herm... Minggu first puasa haritu.. Aku experience exam Pra-Trial PMR . Lewls. Tau result aku brapa?! 4A5B jewp. Sumpah sakai. Lerrr. But sokay gak ahh.. BM aku A... BA aku pulak hancoq . 84 ?  Lg satu nk dpt A woh! Seb bek ust key-in 85 . Muahaha . Legaa .

      Herm, puasa kat maktab tahun ni sumpah baq hang penad gilaaa . Experience gemilang start 1430 sampai 1700 . Pergh. Membunuh! Huhuhuhu.. Pastu gn DS wat dejei masak ayam xmasakk.. Ramai gila keracunan . Nasib baik gila haritu aku xmakan ayam.. Aku amik ikan ja.. So effect aku lah. Huhuhu. Alhamdulillah .

      As in for my Tasmi' wal Murajaah . Frustrating gilaaa . Aku xleh express lah... Penat! Dah penat, xdak time.. But still aku consistant tasmi' 7 page/week. Huhuhu.. Skrg aku baru juzuk 24.. Ust Aidin kata aku boleh khatam tahun ni.. But well .. I'm experiencing low-self confidence in my tasmi' .. Ntah.

       Sibuk nak kejar PMR.. Aku takut xsempat bahagi masa for Quran.. Harap la lepas ni leh constant tasmi'.. Penat tu penat jugak.. But with Quran, penat tu berbaloi dunia akhirat.. Doakan aku weh! A day before balik, aku jadi photographer tak bertauliah.. Sumpah best gilaa.. Well, walaupun xpro.. But still, I enjoyed it :D

      Event? Khatam Al-Quran and Iftar Perdana.. Alhamdulillah.. Aku bahagia gila leh wat keja2 camtu.. Penat jangan kata la.. Lenguh pinggang woi . Berdiri sat.. Duduk sat.. Berdiri pastu jalan pi balik pi balik.. Aku xleh kata apa sebab aku yang cari penyakit sendiri.. Wakakakka.. But come to think of it.. Aku suka wat keja2 camnih.. Why? Hmm.. Ntah? Maybe by doing things we love and we adore, can release stress and cheer up my day.. Couldn't it be? Sort of.

       Malam ni da masuk 4 Syawal.. Aku karang benda nih start 2nd syawal , tak siap2.. Why? Sibuk sgt beraya.. Hew hew. Raya first sumpah beraya sakan .. 2nd pon sama.. Just harini ja santai sikit... Penat sumpah la penat.. Esok insyaAllah pergi walimah Ustaz Afif belah isteri beliau kat Pokok Sena.. InsyaAllah, moga ada rezeki ke sana.. Aminn! Herhh , dah dua hari raya, dua hari jugak aku sambung career photographer tak bertauliah..

     Ngeks, biaqlah orang nak kata apa.. Asal aku bahagia sudeyh.. Lewls, biaq biaq biaq ! Herhh, sambil menaip sambil teguk Sprite.. DSLR depan mata.. Nak format..Semua dah copy masuk PC.. Esok nak amek gmbaq ust afif :').. Heeeeeee.. Herm, gimana eh? Tangan dok lepas gian nak menaip.. Well, Abg Mirul pon petik nama blog aku.. HAHA, lama dah xupdate.. Hew hew hew.. HAH!

       Bosan bosan bosan.. Nak tulis apa lagi ni ha? Hermm.. Raya first pakai jubah, 2nd pakai baju kurung, 3rd dah start pkai jeans. HAHA, lawak . Sabo jer lah.. Igt nak update gmbaq raya skali.. But nahh, xpe lah.. Dah upload masuk facebook.. Hewhew... Mata cerah lagi neh , nak wat apa der? Study? Ngeks, Trial lepas RAYA ! Hew hew . Sabaq jer lahh.. Sayang btol MRSM.. Suka buli otak student.. Jiwa kacau btoi . Nak raya puas2 pon xleh..

      Asal ngadap pc jer .. Mulaaaaa ah ade suara2 merdu berbisikk -- Kau nak trial woih, bukak buku, study sejarah! - Kau ni xsedar diri eh? Trial lepas cuti ni jer woih! - Eh mangkuk! Pi study lah mangkuk! - Wuiii , nak dapat result teruk ke???? Hah ngadap la natang ni puas-2 --

      Dah la tuh kot, penat nak lentok la plaks, eh eh. Kbye. Selamat Hari Raya ke Tiga. Eh eh, ke Emmpaattt ! <3
:: KayCee.Sadjea ::

No comments:

Post a Comment

Kata2 hikmat dari anda???