Thursday, October 10, 2013

#Merdeka!

Assalamualaikum warahmatullah..

     Alhamdulillah, habis je UKKM, aku merdeka daripada semua exam Form 3.. Huahuahua . Walaupun habis PMR agak lambat.. Kemarin last paper, B. Arab . Perghh, almost semua yang Ustaz Fariz target dan spot soalan masuk! Alhamdulillah! Aku target Fawaid Internet, hafal baru malam sebelum exam.. Syukur xterhingga!

      Herm.. Ekceli, skrg tgh exam UKKM .. Ujian Kelayakan Kemasukan ke Mrsm. Yang luluih cemerlang terbilang terbanggggg bulih pi PKP.. Aku xhingin aih.. Lagi pun, bukan buleh kluaq dri KB.. Akur Janji sampai f5 derr.. Hewhewhew.. Lagi pun, aku agak payah nak adapt tempat baru certain times.. Susahh susahh..

    Okay, esok aku balik.. Before balik ada perasmian Mighty.. Start Mighty lepas cuti sementara balik rumah sempena Raya Haji.. Balik maktab balik hari Rabu.. Khamis bertolak pergi kem Halawatul Quran kat Sedim. Dok resort sana.. Sembang macam gempak sgt.. Alih-2 langkah pi sana ja pon.. Haishh.. Tak pa.. Janji kluaq maktab! Hehehhhhh!

      Okay, haritu aku update result Pra-Trial aku ja en?? 4A 5B en? Okayy, aku punya trial teruk tahap cipan. Tahap hareemmm. -_- . Sabaq jer lhaa, 5A 2B 1D . D tu sejarah! Sumpah aku ngeri bab-2 sejarah ni.. Tapi Sejarah Islam, Sirah, boleh pulak cover? Haishh, mungkin ditakdirkan otak aku xperlukan sejarah-2 mesia ni... Huahua.. Dasar warganegara xbertanggungjawab.  Wakakaka, atleast amek pengajaran sudah la.. Ni kejadah dok hafal sapa dia kaum Murut la Kadazandusun la.. Herhh, xguna dalam living skills aku pon.. To me? Yes, a waste of time. Aku tak minat sejarah lower form.

      Pengakuan tulus ikhlas, namun begitu.. Aku study jugak.. Struggle demi mendapatkan straight A's impian aku.. Paling tidak, aku target 8A 1B. B tu, sejarah lah harusnya.. Geografi aku dah A :) Alhamdulillah.. Yang lain xdak masalah except aku cuak bab PAI. Ntah, blank terok kot? Huhuhuhu.. Sedih ! Maths ngn Sains, insyaAllah, xdak masalah.. Mama abah, tunggu result kakcik nanti na :)

     Okay, that;s all.. Gotta go... Doakan aku ! Bye, Assalamualaikum! :D

pssst: mel308 <3 fiqr

No comments:

Post a Comment

Kata2 hikmat dari anda???