Thursday, February 11, 2016

#feeling

Assalamualaikum, muslimin muslimat sedara sedari anda dan andi sekalian.

    Kembalilah pada Allah, hanya kepadaNya tempat bergantung harap, tempat meluahkan segala rasa. Tiba masanya kini, aku dah sampai tahap aku tak tahu apa yang aku rasa. Aku tak tahu langsung. Perasaan yang aku langsung tak boleh describe. Serious. Tengok dan baca betapa seriousnya aku eja serious menandakan betapa aku sedang serious sehingga ejaan serious pun aku serious mengejanya.

     Lol. *langsungtakketawa* *tariknafasdalamdalam* Aku keliru, apa yang sedang aku rasa sekarang ni. Aku rasa berdosakah? Aku rasa kecewakah? Aku rasa sayangkah? Aku rasa terharukah? Aku rasa rindukah? Aku rasa bersalahkah? Aku rasa apa yang aku rasa ni terlalu dirasai sehingga tak terucap apakah perasaan ini. Ah sakai. Persetankan semua ittew. Kembali pada yang satu, Dia pasti ada jawapannya. Doakan yang terbaik buat aku, ya?

Semoga Nur Amirah Hanis binti Ahamad merasai ketenangan setiap kali beliau merasa gundah gulana hampa kecewa resah gelisah risau tak sudah. Amin.

     Harini, happy ke aku? Sedih ke aku? Nope, tak tahu. Aku happy, tapi macam tak. Halaaaaaaaaaaaaaaaaa tak suka k rasa2 camni ha. Kbai, assalamualaikum.

No comments:

Post a Comment

Kata2 hikmat dari anda???